Wednesday, September 10, 2008

.:WHAT'S NEW TODAY 10 SEPT 2008:.

.: Tree In My Life:.

Hari ni aku belajar sesuatu yang baru lagi..Look at here..that's my new something again.. Ini pokok saya.. di dalamnya terdapat nama-nama orang yang paling penting dalam hidup saya..anda percaya tak? tanpa mereka ini tak mungkin saya akan hidup gembira.. Bukan sahaja saya..cuba check kembali.. who's that person that very important tu 'U'?
biarpun dia selalu buat anda menangis..
biarpun selalu buat anda ketawa..
biarpun selalu buat anda benci..
DIA tetap pentingkan..



.:Koleksi Tree Terkini:.

.:Cha NYE:.:Mar NYE:.:Wani NYE:.











.:Koleksi Patung Potrait Diri:.


bukan melihat siapa yang lebih cantik siapa yang lebih baik.. hanya melihat apa sebenarnya pemandangan kamu terhadap diri kamu.. bagaimana melihat diri sebegitu..hasil potrait ini adalah daripada barang terbuang.. apakah kaitan penggunaan barang tersebut dengan personaliti diri.. Hasil aku sendiri iaitu pada gambar pertama di atas: Warna hitam - Aku melihat diriku tidak setanding dengan rakanku yang lain.. Bunga di tepi - Melihat diri masih perlukan kasih sayang jauh di sudut hati.. Itulah interpretasi saya terhadap apa yang telah saya lakukan.. Masih banyak lagi tetapi hanya tafsiran sebegini yang hanya diri kita ketahui.. Setiap apa yang kita lakukan secara spontan sebenarnya dipengaruhi oleh masa lalu.. Only your self know your self..

0 comments:


ME

ME

myMAMA

myMAMA

AYAH n ADIK

AYAH n ADIK

ADIK

ADIK

kak MEERA

kak MEERA

ANGAH

ANGAH

ADAM haris

ADAM haris

miSs

miSs
 

piecesofME | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates