Friday, November 27, 2009

.:ANGAH n friends:.

friends remember about me is the best thing in my life
semalam hari raya aidiladha ramai betul kehadiran tetamu membanjiri rumah..yang kelakarnye dalam ramai2 kebanjiran di rumah tue kedatangan angah paling mengejutkan..sebab kedegilannye itu juga lah buat aku terharu..bgus angas datang jumap kawannye yg sorg nie..yang kadang-kadang aku pun jarang ingatkan die tapi melihat ingatannye datang semalam beraya di rumah buat aku betul2 terharu..mula-mula bimbang juga kerana saudara dari jerteh nak datang petang nie..mcm ramai rombongan takut angah dan kwn2nye malu..tapi diorg mmg tak tahu malu..wat dek jer datang..kwn2 lak kepala gle-gle..mujur aku baru habis kerja semalam..ngam2 die dtg buleh ambil diorg di Petronas dpn terminal..dtg lah mereka berlima..makanan pun ngam2 untuk diorg..itulah dinamakan rezeki..dari 6.30 hingga 7.30 baru mereka beredar..yang kelakarnye salah sorg kwn die mcm pelakon kumpulan SEPAH..puas ingat mcm muka sape..rupanye selebriti..namun ingatannya datang ke rumah tue lah yang buat terharu..
.:SELAMAT HARI RAYA DAN PERKENALAN YANG TELAH HAMPIR 7 TAHUN LAMANYA:.
suatu hikmah yang pasti angah sememangnye kawan yang baik dan memang aku ditakdirkan untuk menjadi kawan yang baik untuk angah

0 comments:


ME

ME

myMAMA

myMAMA

AYAH n ADIK

AYAH n ADIK

ADIK

ADIK

kak MEERA

kak MEERA

ANGAH

ANGAH

ADAM haris

ADAM haris

miSs

miSs
 

piecesofME | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates