Monday, November 23, 2009

.:kataku MAAF:.

kata seseorg sahabatku ini..mudah benar aku melafazkan kata maaf..ahaks..bukan lah semudah itu..namun selagi ade masa aku akan memohon kemaafan itu..kerna aku manusia..yg tidak terlepas dr melakukan kesalahan..rasanya baru semalam aku nyatakan lagi perkataan itu..tanpa sebarang alasan..kelak akan akan ada satu alasan yg semestinya akan ku nyatakan padanya..aku tertarik dgn kata-kata seorg rakanku ini..NIKMATILAH KEHIDUPAN INI, KERNA DALAM KEHIDUPAN SENTIASA ADA KEJUTAN YANG MENGGEMBIRAKAN..kerna itulah aku berlalu seadanya sekarang..menikmati kehidupan aku..ceh..jiwengs lak..hari nie kehidupan bekerja ku membosankankan..malam nie aku akan bertolak ke Ipoh bagi menemui abahku..dan mengambil ujian bertulis pegawai tadbir di KUIN, ALOR SETAR..tamak ker aku? sedangkan profesion perguruan mmg sedang menanti buatku..pengabdianku hnya untuk kerjaya itu sahaja kerana kemuliaannya..tapi aku mencuba nasib sebab ada cakap2 org kata kemungkinan posting ku masih lmbt..agaknye nak dikatakan rezeki pun ade tp tue semua masa yg tentukan..mungkin juga Dia meminta aku bertemu dgn abahku yg dah lama tak kutemui..uhuhuhu..bukan anak derhaka taw..ahaks..

0 comments:


ME

ME

myMAMA

myMAMA

AYAH n ADIK

AYAH n ADIK

ADIK

ADIK

kak MEERA

kak MEERA

ANGAH

ANGAH

ADAM haris

ADAM haris

miSs

miSs
 

piecesofME | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates